Friday, July 31, 2009

درخواست از رهبری

خیلی‌ خوشحال شدم وقتی‌ خبر دیدار آقای ابطحی را با خانواده اش را خواندم و این که از سلامتی‌ او خبر دادند و فقط کاهش وزن آن.البته کاهش وزن یار همیشگی‌ خاتمی برای سلامتی‌ او مفید هم هست...اما نکته ای‌ که به ذهن من میرسه اینه که در راهپیمای‌هایمان از مقام رهبری درخواست برکناری ا.ن را و انتخابات مجدد و آزاد را داشته باشیم. بخواهیم حکم تنفیذ آقای ا.ن را امضا نکنند,همگی‌ به وب سایت رهبری بریم و کامنت بگذریم.یادمان باشد که ما رای دادیم که تغییر ایجاد کنیم نه انقلاب.ما امروز فقط رای مان را میخواهیم و من با کسانی‌ که بیشتر از پس گرفتن رای شعار میدهند مخالفم.ما باید دولت ا.ن را نابود کنیم و عواملی را که باعث ریخته شدن این همه خون شدند را محاکمه کنیم.شاید این کوتاه‌ترین و کم هزینه‌ترین راهی‌ باشه که به ذهن من میرسه.درخواست از رهبری......
به امید پیروزی جنبش سبز و ایرانی‌ آزاد و سر افراز

3 comments:

Anonymous said...

آقاجان, یک سراین کثافتکاریها همین رهبراست. ازاو بخواهیم که چه غلطی کند؟ او هرجه خواسته دراین مدت کرده است. او با ضحاک ماردوشی که وصفش رازیاد درادبیاتمان شنیده ایم هیج فرقی ندارد. شما چند وقت است که خارج ازکشور هستید؟ شاید هم این هم یک مفریست برای اینکه با جسارت نگویید من هم سرم درهمین آخوراست.
بیدارشوید آقا، آخوند نمی تواند حکومت کند، همین وبس.

karen said...

مرد بر خصم وبیگانه سر خم نمی کند.او هرگز سر بی غوغا ندارد.نعره در جهان در می افکنم و برای دشمن محشری بر پا می کنم.گو بیاید.جوانمرد هرگز از ملت خویش جدا نمی شود.شاهین امان نمی دهد تا از دریاچه او قویی به غارت برند.خصم از دست جوانمردان فریاد امان بر می دارد.

karen said...

این روزها وطن من تاریک وحزن الود است.هیچ چیز نورانی و درخشان نیست.گوئی رگه های غم در همه جای گیتی ریشه دوانده است .....


هر بهار
از نثار ابر های مهربان
ساقه ها پر از جوانه می شود
هر جوانه ای شکوفه می کند
شاخه چلچراغ می شود
هر درخت پرشکوفه باغ......
کودکی که دیده باز می کند
یک جوانه است
گونه های خوشتر از شکوفه اش
چلچراغ تابناک خانه است
خنده اش بهار پر ترانه است
چون میان گاهواره ناز می کند
ای نسیم رهگذر به ما بگو
این جوانه های باغ زندگی
این شکوفه های عشق
از سموم وحشی کدام شوره زار
رفته رفته خار می شوند؟
این کبوتران برج دوستی
از غبار جادوی کدام کهکشان
.......................