Saturday, August 22, 2009

تخصص

لغت امتحان همیشه وقت گیر بوده و خواهد بود.با این جمله خواستم دلیل ننوشتن این چند روز را بیان کرده باشم.ولی‌ دلیل دیگری نیز وجود داشت و آن صحبت با بزرگی‌ در مورد وبلاگ بود.حرف بسیار عمیق و جالبی‌ بهم زد و آن این بود:میدونی‌ تو ایران افرادی که در مورد همه چیز می‌ نویسند و اظهار اطلاعات میکنند را افرادی موفق و با توانایی بالا نام می‌ برند؛ولی‌ در کشورهای اروپا و آمریکا افراد فقط و فقط در حیطه و تخصص خود مطلب مینویسند و فردی که در رشته خود توانای بالاتری داشته باشد بیشتر ارزش خواهد داشت تا کسی‌ که از همه چیز بگوید و بنویسد.این جمله باعث شد که سعی‌ کنم تا جایی که ممکن است از تخصص خودم و روز مره بنویسم و اظهار نظر در مورد سیاست را به سیاسیون واگذار کنم.شاید اگر ما ایرانی‌‌ها سعی‌ کنیم بیشتر و بهتر از تخصص خود استفاده کنیم برای پیشرفت کشورمان مفید تر خواهیم بود.به امید روزی که تخصص در کشور ما حرف اول را بزند تا با استفاده از نیروهای متخصص پیشرفت کشور را سریع تر به پیش ببریم.

4 comments:

Saeid said...

موافقم . اگر هر کسی از دریچه تخصص خودش به نقد بپردازد اصلاح پذیری سریعتر و با مقاومت کمتر خواهد بود.نظر شما در مورد این تیم اقتصادی جدید چیست؟

Anonymous said...

Are bad nist ye modat bezani jade khaki...Hamoon adam miaratet roo khat vaghty aba az asiab oftad

neda said...

cheghadr oon adam ke in joor to ro rahnamaee karde,dide vasi dashte.vaghean keshvare ma niaz mande hamchin afradi hast,ke mafhoome "har kasi ra kare khish,har kasi ra bare khish" ba befahme.man motmaenam ba rahnamaee haye hamchin afradi,be kasani mesle to ke asheghe vatan hastand,fardaee roshan baraye iran khahim dasht.
dar payan be commente nashenas
:fekr mikonam,takhasose nevisandeye weblog dar eghtesad bashe,albate shemeye syasi ham dar jahate erteghaye sathe keshvar darand ke ghabele setayesh hast.vali in tarigheye sohbat kardane shoma ,neshoon mide ke ya az gheshre ranandegane mohtaram hastid,ya eshghe oon ro dar sar miparvaroonid.be har hal omidvaram ke shoma ham dar hiteye kare khodetoon (ranandegi)etelaate kafi va lazem ro peida konid,shayad shoma ham be pishrafte keshvar komak konid.

اشکان پارتی said...

سلام
با نظر شما موافق نیستم . اکنون من و شما در قواره ی یک فعال سیاسی کار نمی کنیم . بلکه ایرانیانی هستیم که به دنبال حقوق پایمال شده مان هستیم . رویه ی مد نظر شما جامعه را به سکوت و سکون می برد و همان می شود که نظام می خواهد . سیاسی بنویسید . ناچاریم که پیگیر شرایط سیاسی کشورمان باشیم .
فرصت شد سری هم به وبلاگ غیر تخصصی من بزنید ((: .
http://ashkan-paarty.blogspot.com/