Wednesday, August 5, 2009

ا.ن به این ده دلیل رئیس جمهور من نیست؟

امروز و در مراسم تحلیف برای چندمین بار ا.ن خود را رئیس جمهور همه خواند و افتخار خدمت به همهٔ مردم را از آن‌ خود دانست.هر وقت این جمله به گوشم می‌رسد حالم بد می‌‌شود و میخواهم فریاد بزنم که من رئیس جمهوری به نام ا.ن ندارم.اگر چهار سال گذشته را تحمل کردم و همه جا سر شکسته و سر خرده شدم به دلیل اشتباهی‌ بود که مردم چهار سال پیش انجام دادند.ولی‌ امروز با افتخار اعلام می‌کنم که رئیس جمهورمن آقای موسوی است نه کسی‌ دیگر.
۱)کسی‌ که با کودتا بر سر قدرت بنشیند‌ فقط نماینده کودتا چی‌ هاست نه مردم.
۲)من همان خس و خاشاکم که احتیاج به رئیس جمهور ندارد.
۳)کسی‌ که مردم را به گلوله بست و جوانان هم وطن من را کشته است.
۴)من همان ندا،سهراب و چندین کشته شده گانی هستم که فقط جسمم در دنیاست.
۵)دروغ گو و حقه بازی که حرفهای خودش را نقض می‌کند.
۶)کسی‌ که آبرو و تمدن کشور عزیزم ایران را به سخره گرفته و قصد نابودی آن‌ را دارد.
۷)کسی‌ که با باج به بیگانه گان دادن و حق مردم کشور عزیزم ایران را به آنها بخشیدن،قصد مشروعیت خریدن را دارد.
۸)کسی‌ که برای فقرای دیگر کشورها میلیارد‌ها دلار میفرستد در حالی‌ که میلیون ها هموطن شب گرسنه میخوابند و هزاران جوان بیکار هستند.
۹)کسی‌ که با سؤ مدیریت و انتخاب بستگانش و نه با شایسته سالاری باعث ورشکستگی کارخانه‌های بزرگ و صنایع عظیم کشور شده است.
۱۰)کسی‌ که به طور کلی تحمل مخالف و منقّد را ندارد حتی اگر از بستگان،نزدیکان،همفکران و دوستان قدیمی‌‌اش باشد.

1 comment:

ashkan paarty said...

این عروسک بی اراده هرگز قدمی به تشخیص خود برنداشته . او اجرا کننده ی اراده ای پنهانی است که هر گاه دیگر اثربخشی لازم را نداشت به راحتی زیر پا له اش خواهد کرد .